+Follow
Dashboard
Beautiful Life
how beautiful is your life ?
Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : nabiyha / cherrybam



Friday, 14 December 2012
Arwah Amirul Asraf :') @ 04:07
0 talkative person(s)
Opick-Rapuh. Lagu ni jela yang sentiasa buat aku ingat dkt acap. Acap dah pergi buat selamanya. 24.3.2012 hari terakhir acap dkt dunia. Ya Allah, berat sgt dugaan ni. Aku terlalu sayangkan acap. Malam tu pukul 2pagi aku terjaga. Rupanya pukul 2pagi tu lah acap menghembuskan nafas terakhir :'( Last aku jumpa acap 2.3.2012. Tapi masatu dia cuma senyum je dkt aku. Dia tak tegur aku, dia jauhkan diri dari aku :'( Aku tak tahu apa sebab dia jauhkan diri dari aku. 27.3.1996 hari jadi acap, tapi acap tak sempat nak sambut hari jadi dia, sebab dia dah pergi :'( Aku tahu Allah lebih sayangkan acap. Hm, sampai sekarang aku masih tak boleh nak terima semua ni. Acap selalu buat aku happy, bila cuti sekolah kitorang pergi holiday sama-sama. Last kitaorang pergi holiday masa dkt PD. Tu lah kenangan terindah bagi aku, raya tahun ni aku tak happy langsung, sebab selalu pagi raya mesti ada acap. Tapi tahun ni dan sampai bila-bila aku dah tak dapat nak raya dengan acap lagi :'( Aku cuba redha dengan semua ni. Walaupun berat aku nak terima semua, aku tetap kene kuatkan :') Semoga arwah acap ditempatkan disisi orang yang beriman. Amin :')